Blue

Tack till er hela fyra stycken som kommenterat, haha vilket skämt. Okej lördagen kanske inte är den dagen då alla sitter vid datorn, men men..
Hade en mysig dag med Anna på stan idag. Blev en fika, dyr jävel och mycket prat. Skulle ju hitta skor till henne, men kvinnan är ju omöjlig att ha att göra med! Beslutsångest var förnamnet!

Idag vet jag inte vad det är med mig. Hormonerna har vaknat till liv igen tydligen, är så jävla bebissugen. Igen. Så jävla taskigt läge. Och så saknar jag Yakup värre än värst. Såhär mycket har jag inte saknat på länge. Grymt jobbigt. Pratade lite med honom för 2 timmar sen ungefär, det behövdes dock är det kass mottagning där så hörde typ varannat ord han sa. Han saknar mig också himlans mycket just nu, det märks. På nåt sätt blir jag ännu mer ledsen då. Skulle döda för att få va med honom nu. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: Sara

Vaaahhh??? faan . Ska nog också maila dom nu. tack mellis!!!!!

2010-11-13 @ 21:58:29
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vet precis vad du menar med dom där hormonerna! ;) Dom spökar alltid när dom är som minst välkomna haha!

Kram

2010-11-13 @ 23:43:54
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Anna

Du klarar det gumms. Även om det är hårt ibland får du tänka på att han snart snart är här och då får du all tid i världen med honom! Jag vet hur elak den där längtan är!! <3

2010-11-13 @ 23:52:54
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0