Tolfte november

Igår efter jobbet hade jag nästan en datafri kväll. Det var ju sjukt skönt faktiskt. Kollade först på Lady & Lufsen, det var längesen. Filmerna är så annorlunda nu jämfört med när man var liten. Nu är det så mycket ord och sånt man uppfattar som man knappast visste vad det var. ag undrar vad man tänkte då när man var liten.
Käkade en god middag med familjen och sen kollade vi lite på Solsidan eftersom min syrra fått hem sin box. Efter det blev det Criminal minds. Var helt sjukt trött men kunde inte sova, vet inte vad det var med mig.

Så ikväll ska man jobba till åtta, fyyy fan vad jag inte orkar. Det värsta är att min rygg känns helt paj också.

Y sa till mig i onsdags då att han skulle ringa mig imorgon (igår alltså) ringde han? nej. Jag måste helt enkelt lära mig det här med honom att ibland gör han inte vissa grejer fast han säger det. Alltså jag skulle aldrig kunna göra nåt sånt, om jag inte glömmer, verkligen totalglömmer, men det händer nästan aldrig.
Jag får väl hoppas att de kom fram ordentligt och inte ligger skadade på nåt sjukhus eller nåt..
Nej om man skulle ta och göra sig redo för lite slit i butiken.

Imorgon får jag träffa Anna i alla fall. LJUSPUNKT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tråkigt att han inte ringde :(



Ringer alltid och terroriserar min karl lite när han glömt ringa. Fast de händer inte så ofta, hehe.

Eller så skickar jag ett sms, så han fattar att han ska ringa :)



Igår ringde han mig från armèn. Var riktigt mysigt att höra hans röst. Mindre roligt att de drog 60 kr från min mobil bara för att jag är i Thailand, men det var det värt :)

2010-11-12 @ 09:40:34
URL: http://imjessthemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0