Tjugonionde november

God morgon.
Jag vet inte varför jag vaknar så förbannat tidigt jämt. Sista passet på jobbet idag. Det är så långt och segt, men fan vad skönt att det är sista. Ska njuta o fira ikväll fan.

Igår mötte jag upp Fanny på bussen och vi åkte in till Gamla stan. Riktigt mysigt att träffa Fanny igen. När man inte har setts på länge (förutom att vi sprang på varandra i centrum i början av oktober har vi inte setts sen den 13e mars! När jag hade lite hejdåmiddag innan jag drog till Alanya) så förstår man att man har saknat någon när man ses igen. På onsdag ska jag hem till henne för lite tedrickande och så. Som förut. Mys.
Vi gick till Vapiano där det var lite andra tjejer, Malin såklart och Jossan va där. Jag käkade pestopasta, var grymt gott och så drack jag ett glas rött till det. Söndagslyx. Var dock lite halvseg och när de allra föesta hade dragigt så åkte jag också hem, vid nio sen kollade jag lite på harry Potter 4, men somnade ganska direkt.

Jag kan inte få nog av HP-filmerna just nu, haha.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja det förstår jag. Och det låter ju jätte kul att jobba så. Grattis!

2010-11-29 @ 12:22:26
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det hade iallafall gått bra att hämtat det på konsulatet i Istanbul! ;) Men är dom i Alanya typ bara för att det kommer så mkt turister o sånt dit eller??

2010-11-29 @ 22:21:19
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Anna

Haha aa det är H som skrev det!! :P

2010-11-29 @ 23:20:43
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0