Tjugoförsta november

Hej på er!
Tiden går alldeles för fort nu tycker jag. Eller alltså ja, det vill jag ju eftersom att jag vill ha hit min Y.
Har haft en mysig helg. En massa hundar och mysiga människor. Åkte hem till Simon o Özlem och fikade lite på fredagen innan vi åkte hem mot pappa o Annika. Där blev det en god middag och lite snack.
Jag hade en riktigt jobbig stund. Inte på grund av de andra utan på grund av att jag blottade mitt innersta kan vi väl säga. Jag sa för första gången rakt ut till andra människor en av mina värsta egenskar, min största brist. Jag har helt klart en del rannsakning att göra av mig själv och se om detta är problem jag kan lösa på egen väg..

På lördag kom även Annikas mamma + man och hund. Så då var vi alltså sju människor och fem hundar.
På kvällen blev det Så mycket bättre, har blivit lite smååkär i det programmet. Men mest i "September" och Di Leva!
Har spelat en massa Sims 3 också, me like. Men jag glömmer bort tiden och kan sitta i timmar... Man kanske borde leva i sin riktiga, egen värld?

Ja vad annars? Imorgon väntar starten på en ny arbetsvecka. 5 dagars jobb..
Så ska nog sova snart.

Saknar Y jättemycket. Bröllopet har börjat, pratade med honom igår och han va jättetrött i benen efter dans hela dagen. Ska nog påminna honom om att gå med nazar i fickan... Eftersom han tydligen verkar tro på "häxkrafter" eller vad fan man ska kalla det. Jag fick faktiskt sätta ner foten och säga att nej det är inte möjligt, men joho, där skulle inte jag komma och tro det. Människorna i Diyarbakir har tydligen onda ögon som kan göra honom sjuk. Well, well vettefan vad han har tagit.. Haha seriöst.


Men aa, pussa på dig, får jag eller?
Ja, jag börjar nog bli galen.
Mest perfekta läpparna ever...

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Sakna, vänta, längta, det suuuger!

2010-11-22 @ 00:19:52
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha nazar är riktigt creepy! :p Trodde inte på det heller förr, men har ändå ett nazaröga runt halsen. Hur som helst, när jag var där senast så stod jag och Ugur och hans mamma och plockade oliver, och det kom en äldre tant, rätt fattig, och tjatade om pengar. Både jag, Ugur och hans mamma sa nej men hon fortsatte tjata...



Sen när Ugurs mamma väl lyckats övertala henne att hon inte skulle få några pengar så går hon iväg och bara en liten stund efteråt så tappar jag min påse som var full med oliver och oliverna flyger ut och sprids omkring på backen... Haha och Ugurs mamma säger bara "Ahaaa, hon gjorde nazar... herregud"!



Haha det var faktiskt lite småläskigt om jag ska vara ärlig! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0