Tjugofjärde november

God morgon på er!
Jag har vart vaken ett tag och tittat lite på Harry Potter 6. Har kommit in i en liten HP-period!
Idag blir det jobb 11-18.40. Helt okej tid ändå..

Pratade med Y igår. Va på väg att ringa några gånger men sen kände jag nä, jag vet inte vad han gör. Vill inte störa hans tid med släkt o familj. Men så ringde han till mig sen. Vi tjafsade som fan först. Finns ingen som kan göra mig så galen som den mannen kan. Men sen till slut så lugnar jag ner mig och han skärper sig lite, så blir det jättebra.
Sen kommer vi till hans ändrande heeeeeeeeela tiden som gör mig galen. Så nu ändra han och sa att han skulle komma mellan 10e och 15e december. Men det är bara att stå ut. Egentligen så spelar det väl ingen större roll. Det är bara fint att jag får lite ensamtid, för sen blir det ju inte mycket av det alls igen. Vad dramatiskt det låter och missförstå mig inte, det finns inget jag vill mer i världen än att han kommer.

Tänkte höra med er också om det är nån som vet.. Kan man köpa biljetten från sverige här och så maila biljetten till honom, han skriver ut den och sådär? Det borde funka. Har hört att det är massa krångel med vilket kort det är köpt med osv. Men jag köper aldrig med kort utan direkt från internetbanken.. Så om jag fyller i hans namn och allt sdå borde det väl gå?

Kommentarer
Postat av: Denize

Ja,så kan man göra.. det gjorde vi.. Vi köpte en biljett med sas och sen mailade vi den och så skrev han ut den :)

Man kan oftast har tur att hitta billigare biljetter härifrån :) Så det är skit smart..

Kolla SAS dom brukar ha billiga enkelbiljetter, eller Pegasus såklart...



Puss

2010-11-24 @ 10:31:18
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Sandra

monsterpass indeed. De är alltså onormalt långt mellan rasten och man slutar va? För jag har funderat på om ja är onormal som blir sjukt slö och hungrig när det närmar sig slutet på dagen? Det är samma när man går halv 8 till halv sju och har lunchen ett!!!:O och ingen rast efter det. Oh well. så hur är allt med dig? Varför kommer inte y en längre tid??

2010-11-24 @ 11:34:05
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Det borde absolut gå :) Skriv hans mailadress så kommer den direkt till honom annars?

Så har jag gjort de gånger mamma betalt åt mig, och det är så jag tänker göra om vi får visum för H och han ska komma hit :)

2010-11-24 @ 14:54:51
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tror att det går bra att du skriver alla hans uppgifter inklusive mailadress för då borde han ju kunna skriva ut biljetten in da Turkey :)



Spännande för dig!!! :D

2010-11-24 @ 16:16:02
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: erika

hej.hittade din blogg via gruppen på facebook. det är inga som helst problem att köpa biljetten i hans namn och sedan maila ner biljetten till honom, har jag gjort och dom frågade inte någonting på flygplatsen. hoppas ni kommer få det underbart nu när han kommer till sve!

2010-11-24 @ 16:38:41
Postat av: Laura

Jag brukar i alla fall köpa mina biljetter (även från Turkiet) från en finsk sida och betala via internetbanken, så det borde väl gå ifrån Sverige också? :)



Hoppas du får honom hem till dig snart nu!



KRAM!



2010-11-24 @ 16:42:42
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det ska funka att du gör så. Maila biljetten till han bara.

2010-11-24 @ 16:56:14
Postat av: Sara

Jag sckade min till Kemals mail iallafall och allt fungerade fint fint, fast jag betalade iförsig kontant.



Betalade med kort förra året och allt gick fint fint. :)

2010-11-24 @ 17:38:24
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så kul att får hit honom snart!:D

2010-11-24 @ 21:50:17
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0