Tionde november

Hahaha asså jag dör.. Jag gick och la mig i sängen runt nio igår för att titta på Aladdin först och främst. Somnade nog ganska snabbt för jag vaknade mitt i eller i slutet av filmen, tittade då på klockan och den stod på 22.08, alltså jag trodde det var ett skämt! Jag somnade alltså runt halv tio igår. Till mitt försvar så gick jag ju upp kvart i sex på morgonen och tio timmars sömn fick jag till och känner mig som en kung idag. Förutom i ryggen och halsen och näsan då, men okej resten känns lovely! Har redan hunnit ta hand om diskberget som stod i köket.

Känns inte vidare lockande att gå ut idag och blir det kallare och fryser på kommer det att bli glashalt ute. Så en disneydag inne i sängen låter inte helt fel i mina öron!
Ha en bra dag!

/Mikaela



Kommentarer
Postat av: My

Fan vad komiskt..... Vem tror du såg Aladdin efter typ 8 år i förrgår?? Jo Jag haha Anden är bäst " tack för du flög med AB mattflyg, var god vänta tills mattan stannar till.... förväl tack tack förväl förväl " haha

2010-11-10 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0