Svar

Jag kanske ska passa på att svara de som inte angav några bloggadresser på mitt Vem är du-inlägg!
Är fortfarande lite småsur över att inte fler skrev. Det är ändå väldigt många fler än 13 personer som läser denna blogg varje dag.
men i alla fall, är väldigt tacksam till er som svarade!

Erika om Vem är du?:
Hittade dig genom att min vän Anna gått och gift sig med en kvinna! Var självklart tvungen att kolla in den nya frun ;) Att man sedan känner igen sig i allt du skriver gör att jag fortsätter läsa. :)

Svar till Erika:
Hahaha jaa där ser man! Jag har ju faktiskt hört talas om dig med ;) Fick för mig att Anna sagt att du också bloggar? Vore kul att läsa!



Emma om Vem är du?:

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg, något med Alanya i alla fall..=) Har själv varit i samma situation som dig med evigt hattande fram och tillbaka mellan Sverige-Turkiet. Nu bor vi här i Sverige tillsammans, han pratar svenska och har fast jobb. Det bästa är dock vår lille son som vi fick i somras..=)

Spännande att din kille snart kommer hit så ni får börja leva tillsammans på riktigt!


Svar till Emma:
Gud vad härligt! Har inte du heller nån blogg som man kan kika in på? :) Låter underbart för alla som det fixar sig för. Hur länge har han bott här? Flöt allt på bra för er i början? åå gud vad mysigt med en liten bebis!

Jaa det ska bli så himla skönt faktiskt. Äntligen. De här 2 åren har verkligen sugit musten ur mig!

Kommentarer
Postat av: Erika

2010-11-19 @ 17:08:24
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0