Sjuttonde november

Kul det är att vara upp nu!
NOOOOOOOOOOOT. Är så jävla seg, det känns som att jag kommer få svårt att inte somna direkt sen när jag kommer hem.
Men jag får hålla ut. Det är idag och imorgon kvar. Sen är det ledigt fre-sön. Då ska jag åka hem till pappa och ha en rejäl avkoppling där. En massage kanske man kan tigga till sin trasiga rygg. Det vore det ultimata.


Jag känner mig så jävla ledsen nu hela tiden. Det är värst när jag ska sova. Som tur är så luktar hans tröja fortfarande han lite även fast jag tog hit den i augusti. Vi hann inte fia en ny i oktober nu. Annars brukar jag alltid sno med en väl anvnd tröja som jag kan lukta på. Helt sjukt jag vet... Och det känns egentligen bara värre och jag blir mer ledsen. Men samtidigt känns det jäkligt bra. Jaa... Inte schizo här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0