Remember Alanya

Det här blir nog det sista jag skriver för denna helg.
Jag ska nämligen bege mig hem till Anna i Brottby. Men först ska jag hämta upp några brudar på vägen! Hemma hos Anna finns ytterligare en kvinna och vi blir 6 tjejer som ska mysa, dricka efes, äta tacos och prata en massa Alanya såklart! Precis vad jag behöver såhär i denna gråa, trista månad!
Vi har längtat och peppat hela veckan och äntligen har tiden kommit!
Vilka finisar jag hittat detta år, allt tack vare våra små bloggar!
SO LONG!


Zandra o jag

Mattis o jag

Anna, jag o Tina

Jag o Mary.


Och kära kära Sara Salgis, jag önskar verkligen att du var här!
Its gonna be awesome!♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har aldrig gillat vintern. På med kläder, av med kläder. Det är hemskt när man jobbar i hemtjänsten. Man hinner ju inte ens få av sig alla kläder innan besöket är slut, känns de som. Kyla är inte riktigt min grej :P Haha.



Ja, de har du nog sagt :) Hehe!



Ha en trevlig helg med alla alanya tjejer!

2010-11-05 @ 10:56:40
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men fan va härligt att han kommer hit när det snart är jul. Hoppas att det inte tar lång tid för oss att få UT. Läste på migrationsverkets hemsida att väntetiderna är längre än normalt nu, mellan 7- nio månader, gud alltså

2010-11-05 @ 20:05:38
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0