Nittonde november

God morgon på er!
Har precis fixat julklapp till min yngsta syrra. Känns skönt att ha en avklarad! Weeei. Den här månaden är döden för mig kan jag säga! Först nästa vecka fyller pappa år. Den 11e fyller syrran år och sen är det julafton. grattis till min ekonomi som är död. jag va ju i turkan två veckor i oktober eftersom jag ändå inte hade nåt jobb. Så ja ni kan ju gissa hur mycket pengar jag får den 25e november nu. Hatar den här skiten.

Det är rea fan överallt nu. Jag blir helt tokig. Haha. Nu ska jag snart gå och fixa tvätten jag la i sen börja bege mig lite smått.

Fick ett trevligt samtal för en stund sen.  Jag hoppas att det kan bli nåt av det så jag slipper lida ihjäl mig denna jul!
Puss och god morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0