LÄSVÄRT

Har spenderat nästan två och en halvtimme nu under kvällen med att läsa  en blogg jag hittade via en länk på bloglovin. Brukar aldrig kolla på bloggar som annonseras sådär, men av någon anledning gick jag in på denna och blev helt, vad ska jag säga - förlamad. Var bara tvungen att läsa denna osannolika historia som ägt rum i detta land. Vilket man aldrig kan tänka sig.
Jag har aldrig känt mig otrygg eller ens funderat över om det finns ett land som kan leva upp till Sverige. Detta år har jag dock börjat ifrågasätta lite. Det dyker upp saker som man inte tror är sant. Saker som inte "hör hemma här".

Jag tycker definitivt ni ska gå in här och läsa hennes historia. Ni kommer inte att tro det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0