Kvällskvisten

Fan vad kul det är att en del har svarat på mitt inlägg angående vilka ni är!
En hel del nya människor dök upp, som jag misstänkt. Det är ju så mycket roligare när jag får reda på nåt om er med!

Anyway... Hur har dagen vart? Nja sådär på jobbet va. Känner mig helt död, men nu väntar fyra dagar till av jobb. Suck. Hoppas inte dagens huvudvärk inte håller i sig. Vilket den tyvärr tenderar att göra. Men det är bara att bita ihop.
Det blev ingen klippning i torsdags hos Martina, så den försöker vi hinna med på tisdag nu istället. Saknar henne enorm faktiskt. Hon var ju min lilla räddning förra året på våren när hon bodde här. Underbara tid och jag måste fan sluta leva i det förflutna och romantisera allt så fruktansvärt mycket.

Nu såhär på kvällskvisten fick jag ett underbart besök av min lilla afrikan, haha skämtosido. Nicole kom hit och vi hade en del update sen vi sågs i augusti den dagen jag var heart broken. Mycket har hänt sen dess. Men jag ville ju självklart veta om hennes resa till uganda. Fantastiskt. Jag vill också åka som volontär. Mys var det att se henne och jag fick två jättefina afrikanska örhängen! Det är inte alla som har det.

Imorgon blir det jobb igen 11-19.40. Taggar som fan med att sova nu!
God natt.

Saknar förra helgen çooooook alltså...


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja man behöver visst de. Ändrades för någon/några veckor sen bara. Fast väldigt snabb intervju om jag förstått rätt, typ varför man ska till Sverige och har man råd. Var väl att det kom så många samtidigt och ville lämna papper så därför ändrade dom att man måste ha en tid, vilket iofs kanske är bra :)

Men orka vänta..blaa!



Hur länge har du och din karl varit tillsammans? :)

Brukar du bo där nere något, eller bara semester?

2010-11-14 @ 22:48:52
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: martina

<3

2010-11-15 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0