Kaos

Alltså K.A.O.S på jobbet. Är helt död i huvudet. Var rusch hela jävla dagen och ingen anslutning till nånting, sura kunder men glada arbetskamrater.
Nu sitter jag hemma i soffan med en påse chips, julmust och solsidan. Det kallar jag för fredagsmys på hög nivå!
Hade inte haft nåt emot att ha tillbaka förra fredagskvällen, men man kan ju inte få allt.

På vägen hem fick jag lite telefonsällskap av min finaste Anna. Kunde inte riktigt hålla oss till imorgon, höhöhö!
När jag och Anna hade lagt på såg jag ett litet sms som var skickat från kontakten hjärtat. Där stod det att jag skulle ringa om jag såg det å visst ringde juag snabbare än snabbast. Pratade lite med honom. Helt underbart ju. Han har sgat till sin släkt då att jag inte kom dit för att jag inte gillar toaletterna där. Asså va!? Han har så sjuka idéer, vissa grejer han ploppar ur sig kan jag inte tro är sant. Sa att jaha du sa inte att det var för att det aldrig blev nåt datum spikat? Och jag inte kunde fixa bort jobb och sånt där en vecka innan de bestämt sig..
Jag saknar i alla fall honom sjukt mycket nu faktiskt. Vill att det ska bli december så han kan komma hit!
Fick prata med en farbror till honom, spännande, han kan ha vart 15 eller nåt sånt.. Känns som att det blir inte så mycket samtal av Merhaba, nasilsin, iyim tesekkurler x2

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAH Y är så jäääkla skön! :D roligare kille får man ju leta efter! haha



Ses imorgon frugan! :) <3

2010-11-12 @ 22:16:27
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0