iyi geceler

Tjena.
Jag kan inte med ord förklara hur slut jag är, detta kommer förvärras extra imorgon. Mår illa bara på tanken av att jag börjar sju imorgon och måste ge mig ut i kylan.
Har precis tagit en dusch och krupit upp i soffan med min gosiga filt, en kopp te och saffranskorpor tillsammans med syrran. Det kallar jag mys!

Innan jag började jobba åkte jag till nya jobbet och pratade med dem. Får lite prestationsångest och ifrågasätter mig själv. Men jag tror nog det ska gå bra.
Känns skönt att göra något vettigt jämfört med vad jag gör nu. Spännande och lite utmanande.

Längtar till helgen, blir mys med Anna hela helgen lång. Vi har planerat in bio bland annat. Mycket snack såklart som vanligt. Mys! Vi sågs ju faktiskt inte i helgen över huvud taget, herregud, hur överlevde vi!?
Blir dubbel sleepover. Fredag hos henne och lördag här. Blir ju toppenbra.
Kommer nog slockna dirr imorn, men det gjorde ju å andra sidan Anna också sist när hon sov här.
Det är hårt att va arbetande tjejer.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är det för jobb du ska börja på? Nyfiken i en strut! :P Kram!

2010-11-25 @ 22:24:38
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0