iyi bayramlar

Imorse fick jag ännu ett morgon-sms av mitt hjärta. Han skrev iyi bayramlar bland annat, vilket jag kan känna, nja.. Haha det är ju inte jag som firar det utan han, så det borde vart jag.
Fick sån Yakupabstinens så jag ringde honom när jag gick från jobbet. Pratade lite. Han trodde att bröllopet skulle va nån dag efter bayram. Om en vecka borde han kanske vara tillbaka i Alanya. Jag vet verkligen inte vad det är med mig. Det var länge längesen jag var såhär låg. Skitledsen över att vara ifrån honom. Orkar verkligen inte.

Var en snabbis på söder och klippte  mig hos Martie.. Båda var helt slut så det blev ingen fika efter, men vi ska nog boka in en heldag framöver. Måste ju spana in lägenheten! Underbart var det att träffa henne igen i alla fall!
Saknar verkligen våren 2009. Så jävla skönt att dela allt med nån på det sättet. Det var speciellt verkligen. Vi får väl skapa oss en ny tid nu på nåt sätt.
Gud jag är så trött så jag bara svamlar på här. Och får sitta och rätta texten hela tiden, så nu får det va bra faktiskt.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

När jag saknar Ilhami så jag tror jag håller på att gå sönder försöker jag tänka på att jag kanske ska passa på att njuta av ensamheten för snart har man all tid i världen att tröttna på varandra. :)

Fast det brukar inte funka särskilt bra för i slutändan vill man ju ändå alltid ha dom här, även när dom är sjukt jobbiga! :/

Kram!!

2010-11-16 @ 22:28:44
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0