I hear darkness call my name again...

Jag har inget annat att säga än att jag saknar Yakup sjuuuukt mycket.
Skulle gärna åka ner till honom och få lite mer sol, förstår inte att det är så bra väder där fortfarande, vill också ha.
Själv blev jag nog trots allt lite sjuk av vår fina fotosession ute i höstvädret igår utan jackor. Men fina bilder blev det.
Tror det är först idag jag förstod att vi allihopa träffades i helgen och jag önskar att jag njutit ännu lite mer av det, för nu inser jag hur jävla mysigt det var. Jag hoppas vi på nåt sätt får till nåt sånt här igen snart...
Fy vad trist allt är.
Saknar Anna också faktiskt, haha känner mig lite halv utan henne. Hon får nog fan ta å träffa mig på lördag annars kommer jag få abstinens.
Imorgon ringer klockan 5.45, kul kul!

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0