HP 7 part 1

Som sagt så var ju jag och såg Harry potter igår. Är galet förbannad att de ska ha en andra del av en bok. De kunde ju ha gjort så man kunde se de i samband med varandra i alla fall.. Kan inte förstå att det här nästan är slutet på allt. Man vill bara att hon ska skriva fler böcker. Men det går ju inte när slutet är så tydligt.
Jag åkte in till Rigoletto. Mötte mamma, hennes manvän (hahah älskar ordet, så måste använda det), hans tre barn, plus en flickvän till den ena och min lillasyster. Jaa många var vi. Kön till popcornen var stört lång, men jag var tvungen att ha helt enkelt.

Jag tycker att filmen var bra och inte alls seg som en del av sällskapet tyckte. Tyckte den var annorlunda från de andra, många genomtänkte "punchlines" så man fick sig en del skratt. Jag gillar den helt enkelt och kan inte vänta till part two kommer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0