God natt

Snyft.. Ska alldeles strax gå och lägga mig för att imorgon än en gång kliva upp i mörkret.
Har haft en liten dejt med Y på msn idag och sen pratade vi lite i telefon eftersom han klockan 4 ska bege sig med sin familj till Diyarbakir. Bröllopet stundar alltså, i alla fall inom 2 veckor. Önskar att jag hade vart med, vill se nåt nytt. Men en annan gång! Kissa i ett hål i golvet funkar, men tänk på nummer två, haha herregud.
Anyway. Det är lite osäkert hur mycket jag kommer kunna prata med honom nu när han är där. Tråkigt.
Men jag får väl överleva, snart snart snart är han här bredvid mig! Underbart.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du det där med toaletterna i Turkiet (främst på landet...) Är lite (mycket) jobbigt.



Vem är det som gifter sig?

2010-11-11 @ 11:01:17
URL: http://metrobloggen.se/fiasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0