Fjärde november

Igår var en minst sagt spännande kväll på jobbet. Min kollega R fick ett telefonnummer av en snubbe, aah hahaha. Alltid lite kul när sånt händer!
Sen fick en kund ett litet utbrott, kan man minst sagt säga.
När jag kom hem ringde jag till Y för jag misstänkte att han inte skulle vara vid datorn som han sagt. Ja och hade man rätt eller hade man? Han hade precis kommit hem han. Jaha... Och då ska jag berätta en rolig sak. Ibland frågar jag honom menar du svensk eller turkisk tid. Då säger han varför ska jag prata i svensk tid? Det är ju förvisso sant, men då undrar jag hur han tänkte igår när han sa, "ja men jag var ju på internetcafé klockan nio, men du va inte där" nä kanske för att jag slutar nio svensk tid!
Han hade skickat ett mail och det skulle jag se, men internet funkade inte, så jag sket i det och sov istället. Jätteskönt!

Idag blir det jobb igen 11-19.40 och sen har jag en ledig helg och då blir det massa mys med mina tjejer!!! Längtar tills imorgon så det finns ju inte!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ja de är nog smartast att träffa någon i slutet på säsongen. Då har dom liksom lekt färdigt, haha.

Jag har iaf varit i Alanya hela tiden som vi började träffas, så jag har ju iaf kunnat hålla koll på honom och så, hehe.

Ja, dom är otroligt charmiga. Precis, dom är ju i stort sett uppväxta med att ljuga. Man skulle då lätt kunna tro det iaf.



Hahah, ja precis. Livet blir lite mer spännande med en kurd, och sen att man får spendera tid i värmen ist för i tråkiga sverige är ju ett stort plus det också :)

2010-11-04 @ 13:37:36
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som att du kommer ha en supermysig helg:)

2010-11-04 @ 18:45:01
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så himla roligt för han att komma till Svergie just kring jul! ;-) Det gick ju fort för er då! :D Vart bor du nånstans? :)Min pojkvän bor i Istanbul men kommer från Elazig. Din då? :)Han hade sin intervju förra onsdagen. Men jag hade fått ett mail idag av migriationsverket där dom skrev att dom fått hans ansökan och dom tyckte vi skulle söka förtur när jag är gravid. Så jag hoppas det ska gå! :)Kram kram.

2010-11-04 @ 19:41:18
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Jessica

Precis.. Min karl har alltid pratat med en massa andra tjejer, men de ingår liksom i jobbet. Och det är väl jag inte så förtjust i, men samtidigt så tror jag aldrig han skulle göra något med dom, så länge han har mig :)

Hans kompis berättade för min kompis att han verkligen älskar mig, och det kändes skönt att höra för då vet jag mer att de verkligen är seröst om hans kompisar säger så :)

Skulle nog heller aldrig förlåta en otrohet.

Vi har också haft våra up and downs, men alla bråkar så är det bara. Men vi har ju löst allting också.



Haha, ja jag är hellre i alanya än i Sverige. Inte alls förtjust i kyla.

Vet dock inte om jag skulle vilja bo där på heltid, kanske är skönast att få hit honom till Sverige och sen kunna åka till turkiet på semester :)



Vet inte om du frågat det? Min kille är i från Şırnak. Vart är de din är i från? Har säker fråga, men minnet är ju som en guldfisk ibland.

2010-11-04 @ 20:57:10
URL: http://imjessthemess.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så himla roligt för er! :) Vad skickade du med för bevis?? Jag hade skickat allting med honom till Ankara. Men har fått veta i efterhand att jag skulle skickat till migrationsverket.. Så nu är det bara att fixa fram nya papper och grejer! Jag bor uppe i Skellefteå. Jag undrar vad min pojkvän ska tycka om kalla Skellefteå ;) kram!

2010-11-04 @ 22:04:27
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0