Finns ingen rubrik som lever upp till detta inlägg

Tänk vad sjukt mycket som kan hända på ett år.
För ett år sen hade jag aldrig trott att jag skulle vara där jag är idag.
Inte så konstigt eftersom jag lärt känna en hel del nya underbara människor detta år.
Jag längtar jättemycket till slutet av december när jag får skriva min obligatoriska årsredovisning tänkte jag skriva, men ja, en liten samanfattning. 2010 har vart mitt bästa år någonsin tror jag. Jag kan inte med ord förklara vad det här året har gjort för mig och mitt liv. Men jag har även vart ledsen mycket, det har jag.

Imorgon ska jag åka in till söder efter jobbet och klippas av Martina, det är snart ett år sen vi sågs. Fy fan. men nu har äntligen bruttan flyttat till 08-land!
På lördag ska jag hinna med att träffa Anna. Jag måste helt enkelt. Varför bryta en trend, vi har ju fan setts varje helg sen maj förutom när jag eller hon har vart i Turkiet utan den andra. Haha. Men jag blir så glad och lugn av den underbara underbara människan. Visste ni att vi nuförtiden är gifta också? Jora.. Vi har bara inte bestämt vem som ska ta vems efternamn. Båda är lika tråkiga svenne banan-namn.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vet inte. Jag har aldrig tittat på mumintrollen då jag tycker de är obehagliga med den finska dialekten :). Jag var rädd för frankenstein i en tecknad film. Pappa fick gömma filmen för mig haha

2010-11-10 @ 20:23:31
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Frugan

Vi får nästan hitta på ett eget e-namn, för inget av våra funkar, dom går verkligen bort. Lördag blir det mys frugis! :)

2010-11-10 @ 23:10:54
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0