Femtonde november

Ännu en arbetsvecka kickar snart igång. Idag har jag monsterpasset för veckan kan man säga.. Sen blir det tre tidiga mornar, men det vill jag hellre ha!
Det bästa som finns är att sätta på mobilen när man vaknar och har fått ett sms av hjärtat. Jag dör snart. Det har vart dumt att ha vart så mycket med honom detta år för när jag inte är det så får jag panik. Nu snackar vi inte ens långa perioder, som max har vi vart ifrån varandra 2 månader och en dag och det va mellan augusti - oktober. Jag är så jävla glad att jag åkte där i oktober i alla fall. Det var räddningen för detta år.
Nej saknar honom sjukt mycket verkligen... Men det är nog max fyra veckor kvar tills han kommer, om ens det. Men det är liksom inte ens en månad sen jag kom hem, haha helt galet, känns som jag vart hemma jättelänge.

Saknar honom helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0