Doğum günün kutlu olsun ♥

Idag fyller min fru 22 år. Woaaaaah!
Jag är ledsen att vi för första gången brutit vår trend, att ses i helgen.
Det gör mig ont i hjärtat. Men vi lär ses snart. Nästa helg exempelvis. Hihi.
Jaa det är en gammal käring man har att göra med helt enkelt.

Hade vi vart in paradise, så hade vi dansat lite Follow the leader och de hade sjungit Happy brithday med arabisk dialekt medan alla satt med tomtebloss.
Jag snackar såklart om VÅRT QUEENS GARDEN!
Men eftersom vi inte är där utan i staden där det faller snöblandat regn (till 80% regn dock) så får det räcka med en eller kanske några förträffliga bilder därifrån, från i somras.

Happy the birthday to youuuuuuuuuuuuuuuu
Seni seviyorum!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jaa, visst är det så :) Man uppskattar allt sååå mycet mer när man får kämpa och längta så enormt efter varandra :)

2010-11-22 @ 08:56:22
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack min älskade vän!!<3 haha happy THE birthday to you :D lite inslag från Turkiet hör jag allt ;) ohh QG! Vad jag saknar allting nu!! Puss på dig<3<3<3

2010-11-22 @ 12:18:58
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0