åttonde november

God morgon!
Är i full gång med att steka pannkakor, blir både frukost och lunch för dagen! Jobbar mellan 11 och 19.40 idag. Är himla taggad.. Eller inte. Det blir en "hård" vecka för mig denna. Kommer vara slut eftersom jag börjar 7 två dagar och på fredag blir det jobb elva till åtta och söndagen nio till fem, det blir skönt!
Veckan lär dock gå ganska fort, så det är ju ett plus det verkligen!
Jaja, vi hörs ikväll, vi!



Juste! Nu har Bruno Mars album, Doo-wops & hooligans kommit ut på spotify... LYCKA!

Kommentarer
Postat av: zandra

Det kommer... När allt annat har lugnat ner sig kommer du också få ork.

Det som egentligen är konstigt är att man säger att man inte orkar. Men efter att man har tränat orkar man dubbelt så mycket än om man inte hade tränat. Men det är bara orken att ta sig till gymet som är jobbigt.

Jag har fortfarande dom tankarna men försöker att tvinga mig dit. Har inte kommit in i stadiet där jag VILL träna :)

Puss

2010-11-08 @ 20:50:15
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0