Andra november

God morgon tänkte jag skriva... Det visar väl på ett ungefär hur jävla trött på en skala jag är nu. Blir nog tidigt ikväll.
Hatar att det är så mörkt, det gör mig ännu tröttare och jag tror att det är dags att sluta vid fem för det är helt kolsvart ute! Vad fan är det här?
Det var nån som skrev till tidningen att varför har vi vintertid, borde inte den tas bort? Jag håller med, varför faaan har vi vintertid? Är det inte just nu som vi faktiskt behöver ha den där extra ljusa timmen på eftermiddagen/kvällen? Det tycker jag i alla fall.. nej vi gör dte ännu mörkare istället.
På kvällskvisten kom det in en gubbe, han var lite halvt bakom flötet tycker jag och så säger han "Du är alldeles för snygg för att sitta här". Vad svarar man på det? Till en 60/70-årig gubbe. Fy fan...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi hade med snack om det med vintertid på jobbet idag. Den timmen är helt onödig. Och inte konstigt att alla blir så deppiga. Vi behöver mer ljus denna tid när allt är så mörkt och trist :( :(

2010-11-03 @ 00:28:01
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahah, jisses. Lät ju väldigt mysigt ;) Sa du inte att han var alldeles för snygg för att handla där? Hahah!

2010-11-03 @ 00:41:17
URL: http://imjessthemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0