After work

Känner mig helt slut nu måste jag säga.. Sov så jävla dåligt sista timmen innan jag skulle upp.. Fick en sån känsla av att jag hade försovit mig. Försover man sig när man jobbar kassaöppning då är det inte kul. Lyckligtvis har detta aldrig hänt mig. Det är dock som att kroppen ställer in sig på det och sover så himla lätt istället. Hände inte jättemycket på jobbet idag, var som vanligt med andra ord. Känner mig inte så taggad för mitt pass imorgon dock på 11-20. Har en hel del pass nu i november vilket jag verkligen inte klagar över. Money is the bitch så att säga. Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få nu innan min kära underbara Y kommer.
Han borde nu närsom helst börja rulla in mot Diyarbakir. Stackarn 16 timmar i en bil.. Fast tänk vad mysigt det hade vart att sitta bredvid honom.

Börjar få riktig julklappsångest också, vad ska man ge och till vem för hur mycket? Min novemberlön är inte så fin vet jag redan nu, var inte mycket jag hann jobba i oktober. Men mamma gav mig en klurig idé igår så jag håller mig till den faktiskt. Förut älskade jag att ge mig ut och titta på klappar en hel dag gärna två, men nu får den tanken mig att bli lite svagt yr. Jag -  ge mig ut bland alla djuriska människor? Nää jag vet inte. Samma sak med mellandagsrean, den är ju fan värst. Snacka om att man inte skulle vilja jobba i en klädbutik då!

Nu håller jag på med en början till en roman här känner jag, så bäst att avsluta. Ska väl kolla på en disneyfilm eller nåt. Kommer somna in tidigt ikväll, det känner jag redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0