A penny for my thoughts..

Hej!
Mitt internet är lite halvsegt just nu och det känns som att mina ögon rullar.. Kan inte fokusera riktigt.
Känns galet skönt att jag är ledig nu, får sova så länge jag vill!! Är rejält trött på jobbet nu. Men ack så glad jag kommer att bli den 23e december. Kommer väl säkert jobba tio timmar då som vanligt... Suck.
Behöver lite enrgi, därför känns det bra att åka upp till pappa och Annika imorgon och alla hundar. Ska nog gå en rejäl skogspeomenad. Mys ska det bli. Simon och Özlem ska dit med. Bättre kan det ju inte bli!

Jag, mamma o Linnis va ute och gick en sväng på kvällen. Det var mysigt och framförallt riktigt skönt. Måste försöka ta tag i det där. Kommer man ut 20 minuter om dan så är ju det bra egentligen. Speciellt med allt mitt stillasittande jag gör om dagarna på jobbet.

Känns som att det kommer bli fotobomb Alanya '10 snart. Är sugen på det. Är sugen på Alanya. Är sugen på Yakup. Har haft två samtal med honom. Pengarna bara rinner iväg. Men fan vad jag älskar våra samtal. Och fan vad jag älskar att han saknar mig galet mycket men mest av allt älskar jag att det är typ mindre än tre veckor tills han kommer!

God natt! Nu ska jag sluta igen mina två små blå och låta de villa från rullningen.

Kommentarer
Postat av: Sara

3 veckor mellis, TR-E-E-E-E-E-E:D:D:D

2010-11-19 @ 07:41:57
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: maria

Åh jag får ont i hjärtat när jag läser hur mycket ni saknar varandra. Jag vet ju hur det där är, och för mig var det nästan värst den sista tiden jag och Hamza var ifrån varandra. Det var precis som att längtan blev jobbigare när jag VISSTE att han skulle komma hit för att stanna. Men som Hamza alltid sagt till mig i längtans tider när det varit jobbigt "The hardest love is the best one" och det stämde nog ganska bra ändå. Man uppskattar varandra mer om man får sakna lite=) Du kan trösta dig med att du kommer få valuta för all saknad och längtan när han väl är hos dig! Är det sambovisum ni har sökt? kram maria

2010-11-19 @ 10:55:32
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Åh 3 veckor, gud vad härligt. Det kommer nog få fort ska du se :))

2010-11-20 @ 00:22:22
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är dte bara tre veckor kvar nu?! När exakt kommer han??.. Jag har väntat klart snart, Ömer kommer på Måndag... Jag förstår din väntan, det tär på en. Men vi har vår framtid i sikte nu.. Hoppas jag iaf!! ;) Kämpa på!

2010-11-20 @ 10:25:22
URL: http://metrobloggen.se/fiasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0