Greys

Kollar på reprisen av Greys anatomy.. Eller gjorde, slut nu. För det första så gråter jag alltid när Chrisitna gråter. För hon ska bara inte gråta och så ser hon så.. Ja jag vet inte. Så himla liten och förkrossad ut när hon gör det.
För det andra funderar jag mycket kring det här med relationer som tar slut. Eftersom Callie och Phoenix gjorde slut. De älskar varandra jättemycket. Men det går inte längre. Så kan det bli. Man står stilla, man vill olika saker, man bråkar hela tiden..
Vad är värst? Man gör slut för att den ena inte älskar den andra, eller, man gör slut fast man älskar varandra. Jävligt svårt,

Kommentarer
Postat av: Josefine

det finns nog inte något som är värst. man står handlingsförlamad utan att kunna göra något iaf!



åh, jag hatar när de gör slut! man vill bara att phoenix ska ändra sig ='(

2010-05-30 @ 21:47:41
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0