According To Greta

Gjorde en lista när jag var i Alanya på filmer som jag skulle se när jag kom hem.. Har betat av min första film och det blev According to Greta med Hilary Duff. Lite annorlunda film, jag tyckte den var väldigt bra. Känns som att det kan ha vart dem som gjorde Juno som gjort denna. Blev lite snyftningra här och där, kanske för att jag är extra känslig just nu. Och så fanns det en liten sötnöt med i filmen, nämligen hennes motspelare, Evan Ross. Hans röst kan ju va bland det härligaste jag hört.. Säger det hade det inte blivit en kurd så hade det lätt blivit a chocolate brownie for me...

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: ja förstår de, hoppas du kommer på en lösning snart.. du kan inte tänka dig att jobba här då?

2010-05-19 @ 08:48:56
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0