10-03-03

God morgon!
Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt slut faktiskt och hade riktigt ont i huvudet igen. Så det var bara att slänga ihop lite middag och dimpa ner i sängen. Halvkollade lite på Cougar town, det var väl helt okej.
Pratade med Yakup när jag gick från jobbet och en bra bit.. Inte att jämföra med våra gamla samtal som ruinerade mig, men ändå länge för att vara nuförtiden. Jag saknar honom.
Ska snart gå och hämta ut mitt paket från H&M. När jag tänker efter så hade jag behövt lite andra saker mer än kläder.. Men men. En massa tekniska saker behöver jag. En ny laptop, en ny telefon och en kamera. Good luck!
Idag blir det jobb 16-stängning, å vad jag älskar att komma hem efter stängning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0