Obsession

Riktigt gött att jag precis smällde i mig en 90grammare cheese + pommes. Så sjukt gott och precis vad jag behövde.. Kollade på drömmen om Italien. Ganska roligt måste jag säga. Men det är ju så att jag nuförtiden inte hinner se så mycket på tv. Därför tänkte jag passa på att göra det lite idag. Nu kollar jag på Familjen Annorlunda eftersom jag missade det i måndags då den ena familjen åkte till Turkiet. Ååå imorgon kommer jag vara på den flygplatsen. Tack gode gud. Och jag kommer möta min älskling. Förlåt att jag tjatar som fan, men min längtan vet inga gränser just nu..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas du får en riktigt grym resa och att allt går himla bra! Vi ses där nere sen! :D hehe

2010-03-14 @ 13:59:14
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söndagar är den bästa tvdagen:D ÅÅ vad härligt att snart få åka! Önskar jag kunde gömma mig i din resväska:P



Va skönt att han redan hade gjort den.Jag måste nog oxå erkänna att jag är en vanemänniska har grymt svårt när något ändras i mitt mönster:( I know the feeeling, jävla distansförhållanden;S. Men kommer ni att bo i Sverige sen lr vet du inte det än kasnke? Det fixar sig detta ska du se! En styrkekram te dej!

2010-03-14 @ 15:03:20
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0