That's about it

Ska nog ta tag i dagen nu.. Har bara tre timmar innan det blir jobb ikväll igen. Och imorgon ska jag upp klockan
6. Får sån jävla ångest av det.. Haha. Men nästan hälften av mina pass kvar är avklarade nu, så det känns ju bra faktiskt.
Idag ska jag hämta väskan och börja packa lite smått och så ska jag försöka få tag på en klipptid till nästa vecka. Hade tänkt klippa mig i Turkiet först, men nu har jag ångrat mig.. haha.
Igår kväll eller inatt rättare sagt beställde jag en ny mobiltelefon. Börjar bli farligt det här med internet. Haha. Men det behövs ju eftersom att min telefon har levt lite som den vill sen ölbadet i december... Tog en samsung den här gången så jag kan matcha med baby. Oh yes. Borde komma i början av nästa vecka.

10 gün kaldi... ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

jaaaa precis! men det blir nog så att jag åker flak;)

haha alltså jag längtar så jävla mkt till alanya, snart är vi dääär! haha fixade också en klipptid idag fast jag tänke göra det i turkiet. men näää min hår lägger jag nog inte i någon turks händer:P

2010-03-05 @ 14:07:22
URL: http://saruniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0