O.R.K.A.R INTE

JAG VILL LÄRA MIG SPRÅKHELVETET NU!
Jag har en sån jävla krypande känsla i kroppen. Det är helt sjukt. Vill verkligen bara härifrån, fort fort fort. 10 dagar är inte snabbt nog.. Min kropp skriker efter sol och värme och yakup. Jag orkar inte vara utan honom.. Så är det bara.
Jag tror att jag kommer att ha den bästa jävla tiden i mitt liv. Bästa sommaren. Hoppas många kommer och hälsar på så man får mycket sällskap. Så jävla grymt.
Först ska jag spendera de här två månaderna ordentligt med min älskling.
Jag ska tvinga med honom upp till K A L E. Så jävla fint. Och lätt att vi ska till Dimcay igen.
rafet El Roman spelas lite.. Mm. Jag bara längtar så jävla mycket. Musik ska pumpas. Jag ska fan dricka Efes och vin. Varma kvällar på balkongen.
Nej det här går inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0