Last day home

Mår som jag förtjänar just nu kan jag säga... Vet inte vad som hände. Eller jo det vet jag väl ungefär. Samma sak som hände i januari. Well, well. Jag hoppas det går över snart. Har ju lite att stå i idag. Förhoppningsvis kanske jag vaknar till liv om en stund. Vore skönt.
Hade en väldigt trevlig kväll igår i alla fall.
Saknar fortfarande Yakup nå sjukt mycket. Så det är ju en jävla tur att vi kommer att ses imorgon, visserligen på kvällen men i alla fall. Idag ska han gå och hämta nyckeln till vårat rum!
Längtar efter Alanya. Jag hoppas att det blir riktigt jävla bra den här gången.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hihi så det gick hårt till i går ;o) Drcik mycket vatten så ska du se att du snart är på fötter igen gumman hihih.

Förstår att du saknar Yakup, underbart för er att det bara är timmar tills ni ses, det kommer bli tomt här i stockholm utan dig men det är det värt när man vet att du är lycklig nere hos Yakup.

Hoppas vi hörs snart, du vet vart jag finns.

Kram o Puss, din vän 4 ever.

2010-03-14 @ 11:42:47
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0