Jag alskar att vara hans, sa ar det

Har typ varldens basta kansla i kroppen och fick jag bestamma skulle den garna aldrig försvinna.
Igar var typ varldens basta dag ocksa.
Vi var och bestallde tva tartor, en vit och en choklad. Framat dagen gick vi till affaren och köpte 6 liter lask och sa kom ett litet skyfall, och Yakup ar sjuk.. Han alskar regn och började skratta och sa att hans önskan hade slagit in.. Kul för honom. Men sen nar vi kom ut fran affaren da var det mindre roligt. Vad skulle han ta sig till da? han hade ju fixat sitt har. Haha panik i blicken kan jag saga. Har fortfarande inte löst mysteriet med killar och deras har. Han fick ta min tröja över huvudet vilket gjorde att han sag allmant töntig ut och folk skrattade.
Efter det blev det en lunchtripp hem till familjen. Maten har gör mig galen. Den ar sa god. Vi at stekt fisk (vi snackar liksom inte djupfrysta torskbitar, utan hel farsk fisk). Och lite te pa det.
Efter dte kommer jag inte ihag sa mycket allt var ett virrvarr och jag började bli nedrans nevös inför kvallen faktiskt.. hattade fram och tillbaka med vilka klader jag skulle ha, vi hamtade tartan och sen akte jag hem till Mabel som jag lanade lite smink av. Vi begav oss till restaurangen och vid halv tio började de dansa lite kurdisk dans.. Sen sag jag att hans mamma och systrar plus bröders fruar kom och da blev det mer dans för allesammans. Shit. Det ar inte direkt sa att han har tankt pa att lara mig det nangang, nej nej utan det var bara att försöka hanga med och jag tror det satte sig tillslut. Sjukt ont i lillfingrarna far man efter ett tag. Sen blev det tarta och lask.. Varför allt detta kalas da?
Jo för att efter det sa satte Kadir pa mig och Yakup vara ringer och vi ar nu förlovade. Jag ar valdigt lycklig faktiskt.. tankte pa det igar innan jag somnade.. vilken kansla jag har i kroppen. Undrar hur det kommer kannas da nar man ar gift.
Blev valdigt rörd över att alla i hans familj kom i alla fall det kandes jatteskönt eftersom att folk sagt ett och annat innan. Sa ar det. Nu har jag en ring pa mitt vanstra finger och Yakup en likadan.
İgarkvall var underbart och en riktig upplevelse. Kanns bra att vara annu lite narmare familjen Öztürk.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

2010-03-27 @ 17:27:38
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS! :D Vad kul!

2010-03-27 @ 22:27:47
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: nicole

SAY WHAT! HAHAH:D Vad glad jag blir, grattis bästaste Tomato, det här är du värd, ush jag börjar typ gråta nu.:P GRATTIS!:D

2010-03-28 @ 19:57:17
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!

Kram till er bägge. Önskar er såååå mycket lycka och kärlek. Så underbart, Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!Grattis!

Tusen Pussar och Kram till er

2010-03-29 @ 16:35:46
URL: http://annicaj73.spaces.live.com
Postat av: Anna

Åhhh vad kul!:D Grattis!



Hur är allt där nere? Har inte hunnit hänga med, men ska försöka läsa ikapp nu! :) hur länge ska du stanna där nere? Fan så avis jag är! Vill också åka ner och vara med Ugur länge men det är ju fan ingen idé för hans jobb käkar upp ALL jävla tid. Fan! Haha.



Hoppas att allt är bra gumman!

Puss! <3

Postat av: Laura

Grattis till förlovningen!!! :D



Har förstått att du är i Alanya nu? Hur länge då?



Kram!

2010-04-04 @ 23:58:41
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0