Iyi aksamlar

Min pojkvän får passa sig. det finns en annan charmig turk som kan sno mitt hjärta.
Jaa, som vanligt pratar jag om hans absolut mest bedorande brorson. Har just haft ett litet samtal med honom. Väldigt bra vi är ungefär på samma nivå med turkiskan. haha. Tydligen hade han mest frågat om jag kör bil och om jag kör motorcykel. Men annars hade vi en liten konversation som bestod av att han sa hallå. nasilsin och jag svarade, sen sa han üc mitt i allt, vet inte riktigt hur det kom in i bilden, jag stod mest och skrattade lite. Så sööööt. Vi ska nog ha riktigt kul nu de närmaste månaderna! Haha.

Jag saknar min älskling som fan och jag hör att han saknar mig också en hel jävla massa. Usch vad jobbigt. Vill åka dit nu. 10 dagar, 10 dagar, 10 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0