I'm glad to say I got you

Hellu alla solstrålar!
Dagen bjöd på lite sol.. När jag traskade till jobbet runt halv tolv kom en kvinna (som för övrigt handlar i butiken) fram och ville ge mig ett sånt där gult, fult kort där det står JESUS med röda bokstäver och sen en text på. Men jag avböjde.. Kom och tänka på det här med religioner. Kristendomen måste vara en av de sjukaste faktiskt. Inte i nån annan har man den så kallade arvssynden. Vilket betyder att du i stort sett hela ditt liv ska gå och ha dåligt samvete för att Jesus hängde där på korset. Jag menar det kan ju knappast vi människor idag göra något åt, ändå ska de som anser sig vara kristna leva för att betala tillbaka för något och till någon de inte har något att göra med.. Well, well.
Dagen på jobbet gick ganska segt. Men jag kommer sakna mina kollegor, det kommer jag. om jag säger något annat ljuger jag. De tvingar mig att komma och hälsa på när jag kommit hem.. Det kommer jag såklart att göra. Med nöje. fick ett pepptalk på kvällen av en kvinna. Riktigt härligt. Nu känner jag mig faktiskt riktigt seg så det blir nog sängen, för imorgon då ska vi va pigga och glada för då blir det till att vina med tjejorna. Nu känns det att det inte är långt kvar, men det finns så många att träffa och ringa till... Måste nog köpa en BH imorgon.. Kanske nån ska bli lite överraskad, mjau. Apropå inget :)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0