Hungriiiiiig

Orkar inte att Alanya blir resemal nummer ett i ar... Pallar faktiskt inte. Och all javla drama har alltsa. bara kolla pa de senaste dagrna. under högsasong ska vi inte ens prata om..
Har skrivit mitt brev.. fem sidor blev det. Hoppas att nat bra kommer av det.
Har inte kommit ıvag och atit an.. Chockad. Hungrig som fan. Men de tva bröderna ville att vi sjulle ha sallis allesammans.
Mabel och jag har vart runt idag. För min del blev det en del tröstshopping eftersom att det ar javulskt billigt har. Fick fem olika tröjor med mig hem för samanlagt 46 lira.. Det ni. İnte ens 250 kronor.
Snart ska vi ivag och ata.. Och Sara, da blir det resans första lavaş!! tjoho.
Igar skickade Yakup ıvag mig sjalv upp till bergen dar kurdiska nyaret firades och hans lillasysters födelsedag.
Kanns lite jobbigt nar man vet att folk pratar om en och man har absolut ingen aning om vad de sager.. Följde med hem sen dar min andra karlek fanns.. Haha. Var ganska mysigt men var javulskt trött och hans pappa drog med mig till restaurangen sen. Som att jag har sa javla kul har.
Men en heldag med familjen alltsa. De ar fina mannisko faktiskt. Aven om det gar sadar med kommunikationen da.
Mat mat mat ar det enda jag tanker nu.
iyi geceler

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men eller hur, alla chanser det ser, men så är det väl överallt här i världens tycker jag. Synd att du glömt sladden då, får väl vänta till Maj då, om ingen annan har en sladd du kan låna:P Vad jobbigt att det vaerkar vara lite upp och ner och att det verkar vara lite blandade känslor, förstår dig precis, hoppas det där med brevet gick hem och att du mår bra och har det super för det förtjänar du! Kram

2010-03-23 @ 11:39:51
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Annica

Kärlek är inte lätt och att vara ensam och inte kunna vetilera måste vara extra tufft. Vet hur det var för mig, aldig känt mig så ensam som när ajg var ledsen i ett annat land utan vänner och familj. Allt blir lite tuffare då. Att du skriver av dig här är bra och brevet tror jag var kanon bra.

Tänker på dig och saknar dig. Ösnkar jag va hos dig i värmen, på stranden och med din vänskap som sällskap.

Kram o Puss

2010-03-25 @ 10:24:54
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0