Hejdå!

Klockan står på sju, men jag har legatt och vridit mig sen strax efter sex.. så det känns som att det blir till att gå upp nu. Är äckligt nervös faktiskt.
Igår hade vi värsta mysmiddagen här och det var väldigt trevligt. Kommer sakna min mamma och mina systrar riktigt mycket.
Det här med dator vet jag inte.. Kommer väl komma in nånting ibland, men har ingen egen med mig så det blir inte lika mycket som i augusti. Vilket är lika bra för jag har levt framför en dator hela hösten/vintern. Nu vill jag försöka bara koppla av och ha det bra.
Ha det bra här hemma och hör av er om ni har vägarna förbi Alanya ;)
Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, koppla av och må bra och gör det du känner för! njut och ta vara på tiden i alanya nu tjejen! :D klart du kommer sakana familjen & vänner men de finns kvar:D

2010-03-15 @ 09:22:48
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: My

Hej ta nu hand om dig vännen och ha riktigt mysigt =) Hört att där är vramt redan. Och idag får de se din älskade igen wihoooo. Kram från mig

2010-03-15 @ 10:35:07
Postat av: Nicole

Hoppas du får det jättebra nu! Kommer sakna dig massor, men nu får du träffa din älskling iaf så jag är mucho happy for you!

Pusss!

2010-03-15 @ 10:39:10
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0