God natt

Känner mig ganska lycklig.
Igår åkte jag direkt till min gudmor efter jobbet. Skulle sova där eftersom jag barnvaktade lite idag. Var där hela dagen och åkte senare hem till Josefine på kvällskvisten. Hon åker till paris imorgon och vi behövde ses lite eftersom vi kanske inte hinner ses innan jag åker. (2 veckor kvar idag förresten!!!!)
När jag var i Alanya första gången så var Josefine med mig. Som jag sagt förut var min käre pojkväns bror den största om inte enda anledningen till att vi gick in på deras restaurang. Jossan fick en liten "crush" på honom kan man säga och såhär i efterhand har man fått reda på att även han hade en liten "crush" på henne. ANyway, ibland så pratar de på msn och även idag skrev han till henne och ville se henne i webcam, så de satt och webbade lite och sen satte jag mig bredvid henne och han frågade om det var jag som satt bredvid henne och sen så dyker Yakup upp i bild och jag bara kände att mitt fånigaste leende, (eller leende var en underdrift) letar sig fram över mina läppar och han såg gaaanska glad ut själv och gjorde lite slängpussar. Därav min lycka. Haha. Åh jag har inte sett honom sen han åkte hem, vilket intre var längesen, men det känns faktiskt som en evighet sen. Och han är så fin och jag ville bara hoppa in i datorn och pussa på honom... Fick ett gulligt litet sms sen som jag kommer läsa en del gånger innan jag somnar. Sen kunde jag såklart inte hålla mig och ringde när jag var påväg hem.
men som sagt, som sagt. 14 gün kaldi! Sen får vi vara länge igen. Ska bli förjävla skönt. Saknar som faaaaan!'

♥yakup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0