Fredag

Omg nu har jag antligen last ikappa alla Bloglovin.. İnte bra det har.. hemma kan jag ju halla en bra standard liksom.. med 30 inlagg kanske nu har det vart liksom 160 typ. Men nu ar de avklarade.
Min karesta har gatt ivag till moskén för att be. Sa jag sitter har pa rest. och kollar laget lite.
İgar satt jag inte sa mycket alls har faktiskt. jag och yakup var ivag pa lite arenden och sen gick jag hem till hans brors fru för lite te och sa blev det middag och sa blev det te och sa hade 4 timmar gatt. Haha.
Sen gick jag hit och pratade med ett svenskt par som ar jattetrevliga och tiden flög ivag. Sen precis nar alla hade gatt sa kom ett finskt sallskap sa de var tvungna att jobba mer.. det orkade jag inte. Sa vi gick hem sen i alla fall.. Valdigt skönt.
Ikvall blir det fest :) puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: ja skit bra pris & söta e dom oxå!

bor du oxå i Alanya? :)

2010-03-26 @ 13:13:03
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0