Framtidsångest (BIG surprise)

Anmälan för högskoleansökan öppnar klockan 13 den 15:e.. Hade hoppats på tidigare så jag hade kunnat gå upp på morgonen och sökt innan jag åker.. Men nu får jag väl helt enkelt ta mig till en dator där nere innan den 15:e april. Men jag får ont i magen av det här. Va fan ska det vara så jävla komplicerat för? Och lycka till att jag kommer komma in på den utbildningen jag vill.. Sånt här får jag magsår av och blir så jävla avtänd av. Nej tack känner jag bara. Men får väl göra som när jag sökte till gymnasiet, söka typ 17 olika, nån måste jag ju komma in på.
Ska koppla bort det ett tag, för nu ska jag tvätta och packa om. Vaknade imorse och fick för mig att det var söndag. Det pirrade i magen av förväntan. Jag har ganska mycket resfeber känner jag nu. 

Kommentarer
Postat av: Nicole

DU ÄR GRYM! du behöver inte oroa dig, vi ses ikväll tomato, då jävlar får vi köra ordentligt för sen försvinner du din kos!:(

Pussss!:D

2010-03-13 @ 11:19:06
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0