Finally

sista daggen på jobbet idag då. Äntligen, sen kan jag koncentrera mig på allt jag ska göra i helgen. Skönt värre.
Har sån jävla träningsvärk i armarna idag, helt sjukt. Körde riktigt hårt igår coh när man väl kommer iväg, då vill man ju köra regelbundet liksom. Ska nog allt få med mig min pojkvän ut på lite springrundor och till det där ja kan man kalla det gymmet nere vid kleopatrastranden.
Jag saknar Yakup, riktigt mycket. Han var så söt när vi pratade igår.. Blä. Nån gång får det här lösa sig faktiskt.

Ofta Shakira har gjort en låt som heter gypsy...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han hoppas väl på att slippa den eller något. Har Yakup gjort den? Jo det är ju det de blir, det går ju inte liksom. Okej ja det är nog samma i alla butiker:P Vad skönt med sista dagen på jobbet då:D hur känns det nu då? Får man fråga vad det är som ska lösas?

2010-03-11 @ 13:57:19
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0