Cumartesi

Idag kommer nog en hel del sennbananer kan jag tro.. planen gar ju pa lördagar i alla fall fran Arlanda och det ar ju sakert en fyra fem stycken. bla. det vill jag inte.. Snart börjar det pa riktigt. Da blir det ingen tid alls med min alskling.
Nasta vecka ar det val pasklov, eller ar det veckan efter? Alltsa gud jag har hlet tappat bort allt. Kanns helt overkligt att ni har ett liv dar hemma i sverige med jobb och skola. Knatar inte alla runt pa solsmekta gator eller?
Idag gick jag faktiskt en strandpromenad och ska nog göra det till en vana. För nagra joggingturer har det inte blivit av. Men en strandpromenad sadar kanns bra. bra motstand för benen kan jag lova. Kanns som att man skulle vilja tappa lite fett liksom. Tror nog att jag gar ner nar jag ar har. Kakar inte sa mycket onyttigheter och maten ar ju mycket halsosammare an hemma. Sa vi far se. İnte har jag gatt upp i alla fall och tydligen hade jag gatt ner lite nar jag var hemma i sverigen efter att han akt hem. eftersom han alltid papekar mina "kilos". Haha. Det första han sa var namligen "Mikaela, Im serios now.. dıd you lose kılo?" hha.
Anyway.. sen gick jag till restaurangen men dar var han inte sa gick hem och sov. Nu har jag nog suttit har i tva timmar skulle jag tro.
Synd att jag inte har med mig kamerasladden... Men kan kanske ta en och annan bild av Mabel nasta vecka.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: Okej :) Jag bor vid Hayat Hastanesi, var bor du?

2010-03-28 @ 12:56:04
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag är inte den enda med gammal kamera då:P Det var något sådan jag försökte mig på, att inte höra av mig och började leva här hemma. Jämt för att visa att jag kan! Hoppas det i alla fall, aatt ni pratat? Vad handlar det om om man får fråga? Usch ja, snart drar ännu en säsong igång:S med blandade känslor!



Vill säga grattis ännu en gång till förlovningen! Jag minns själv känslan! Wow! :) Magen gjorde verkligen uppror fjärilar och spy känslor och allt på en gång haha!:D



Kram på dej!

2010-03-28 @ 17:40:49
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: haha ne de e inte alltid så lätt :P vad gör du på dagarna ? :)

2010-03-28 @ 18:49:16
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0