Ching Chong

Jag vet inte riktigt varför mitt svenska simkort vagrar fungera. Ska bli spannande att se om det gör dte nar jag kommer hem..
Redan igar tjafsade vi faktiskt.. Men jag tar pa mig skulden för det. faktiskt. Aven om jag inte sagt det till honom. Men vi somnade i alla fall som vanligt tatt omslingrade sa det var bra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt. jag tror min kropp och mitt hjarta och mitt huvud spricker snart. Fan vad jag alskar honom.
Idag gick vi och handlade lite grejer, sylt bland annat sa nu kan jag göra mannagrynsgröt till frukost.
Sen gick vi hem och spelade kort och kakade "fagelfrön". haha. Sen hade vi lite mys innan han gick till jobbet. jag stekte lite cigara böregi. MUUUUMS och sen kom jag hit ocksa. har suttit har sen dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0