Allt ar kanske inte sa bra som det verkar anda..

Sitter pa internetcafé nu.. Har precis skickat in min ansökan till studera.nu.. Hoppas pa att allt gar bra!
Det har vart en himla berg-och-dalbana har maste jag saga.. Orkar inte skriva för mycket av det. Men har vart ganska deppig nu i nagra dagar.. Ska skriva ett brev till min kara pojkvan sa kanske han tar till sig det jag har att saga battre.
Nu ska jag och Mabel ga till Günaydın och ata. Lar ju bli tomatsoppa för mig. Biiig surprise.
Ha det gött allesammans. Saknar Sverige lite just denna dag..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad är det jag läser? :( Inget bra tecken att du redan saknar Sverige... Finns här om du behöver prata av dig med någon. <3

2010-03-22 @ 19:35:25
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hoppas att det löser sig för dig så du mår bra, du har ju sett fram imot detta så mycket. Hoppas du kan komma till msn snart så vi kan prata. Sköt om dig, kram!

2010-03-22 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0