6 dagar kvar

God morgon!
Sitter hemma hos Annica nu och pumpar Maria Mena och dricker té. Vi har haft otroligt mysigt och pratat om aaaallt. Riktigt nice.
Pratade även en liten stund med in ohängda pojkvän igår...Vi hade ett litet tjafs(ovanligt) häromdagen om hur vi kulle göra med upphämtning av mig från flygplatsen. Slutade med att jag skrek att jag skulle hitta nån jävla buss och sen la jag på. Sen kröp han till korset minsann och skickade två sms att han skulle komma och ämta mig och igår sa han att han skulle komma med sin bror och hans fru.. Så vi får se. Jag vill ju såklart att han ska komma och hämta mig. Men pågrund av en del av hans krav så känner jag bara att han kan ta sig.
Om nån timme bär det av till stan och fika med Lovisa.
Och behöver jag säga att jag älskar vädret vi har fått!! Tjoho

Om en vecka har jag vaknat upp i Alanya bredvid min älskade älskling igen. Tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Zandra

ja å det ska bli så underbart :)

2010-03-09 @ 17:52:07
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0