10-03-10

Hade en mysig morgonfika med Özlem på EspressoHouse. Bara för att jag gick upp så "tidigt" Känns det som att klockan är så himla mycket mer än vad den är. Men jag klagar inte, då hinner jag nog med en hel del till idag. Ikväll ska jag njuta av att äntligen få se heeela Grey's Anatomy. Nu blir det ett litet besök hos frisören snart. Sen ska jag kika lite i centrum, behöver köpa lite nödvändiga grejer inför måndag. Shiiiit. Fick ett fint sms av min älskling helt på turkiska och jag förstod allt förutom ett ord, Özlem är jäv,ligt imponerad av mina kunskaper. även om jag känner mig ganska värdelös.
Ska ta med lite grejer och ge till hennes bror och föräldrar så nu blir jag lite npjig för mina kilon, men det brukar alltid vara mycket mindre än jag tror att det ska vara. Så det är det väl även denna gång får jag hoppas.
börjar fan dra ihop sig. Lite resfeber som börjar smyga sig på kanske?
Jag vet bara en sak och det är att på måndag DÅ BLIRE STARBUCKS, ÄNTLIGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0