When we're together baby, I'm feeling allright. You got me all night long

Är mfu galet trött just nu.
Gick i alla fall skitbra på jobbet. Rätt skönt att jobba lite egentligen. Hjärnan stängs av liksom. Hinner inte tänka och sakna så mycket.
Hade inte glömt bort så mycket PLU:er faktiskt. Kul att träffa mina kollergor igen osv. Den spontana frågan verkade vara "Jaha och hur länge är du kvar i Sverige då", eeh 2 veckor. Haha pinsamt. Nä men sen är det slut på det hela får jag hoppas...
Blev dock glad när jag hade ett missat samtal och ett jag-dör-litegrann-vilket-gulligt-sms! Så blev ett litet samtal med herseyim på vägen hem!
Nu vill jag bara boka en flygbiljett och dra ner fan.. Jag vågar säga att den andra hälften av ´mig där nere skanar mig precis lika mycket.. har 3 arbetspass till framför mig innan jag åker ner.
Nu blir det banne mig andra sagan om ringen hemma hos Fia och lite middag! Som snacks har jag laddat upp med Corny, den rosa (såna som vi hade i skolkafeterian och typ missbrukade sista terminen) vi har börjat sälja på jobbet! Och lite té vågar jag lova att det blir!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket härligt inlägg:) Positiv anda:) Så du drar snart igen??

2010-06-01 @ 20:29:16
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0