günaydin

Fy fan vad trött jag är... Igen. Vaknade halv nio. How come liksom!?
Blev i och för sig inte sååå sent igår.
Min kära syster tog studenten och än en gång denna vecka gick vi upp och krigade i köket, med tårtor och sallader...
Sen var det dax för utspring och en hypad syrra, hem fixa mer och sen kom det lite släktingar! Var riktigt trevligt. Min söta kusin har blivit kär i mig igen, haha, hon vill bara att jag ska bära henne och sitta i mitt knä. Riktigt söta är de. Längesen jag barnvaktade dem nu. Ronja kom över också.
Senare framåt kom "Saras grabbar" över (hon kallar de så) haha. Men folk började droppa av mot slkutskivan så där satt jag & Ronja kvar med lite folk och hyperventilerade när folk gick in,.. Haha. Snacka om att jag är nervig alltså. men vad ska man tro när man ser konturerna av någon i badrumsfönstret.. Man sysn endast om man står i badkaret och då undrade ju jag lite smått vad folk gjorde i badkaret.
Men det var nice. Avslutade kvällen i min sköna, sköna säng med lite How i Met Your Mother.

Nu på morgonen fick jag ett samtal av min fiancé.. ♥ Riktigt bra samtal förutom att det bröts fyra gånger eftersom att han var nere under restaurangen. Hoppas det håller i sig.. Och priserna på resorna går stadigt neråt! Yehooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0