Varför tror jag att det är söndag?

Fy satan i gatan vilken vecka jag har haft..
var alltså min 20-årsdag för en vecka sen, med fest! Lillesyrrans 13-årsdag på måndagen med restaurangbesök, kusinens 17-årsdag med utgång efterråt i onsdags, Andra syrrans student igår med fest och idag Skrattstock hela dagen! Är det konstigt att man är helt slut?
Och imorgon, mån + tis väntas jobb från 11-20. Ska bli hyfsat skönt ändå faktiskt (!!!) då får min hjärna en slags avkoppling. Jag hinner inte tänka på Y så mycket. Kul att träffa jobbisarna igen!
Lär somna som en stock efter denna dag ute i den friska dock lite kyliga luften.Sov gott allesammans!


Anna och jag idag, going strong since 2010-04-10, Alanya Türkiye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0